Blev ingen drinkmix..

.. tidigare idag, utan det blev en tallrik havregrynsgröt istället Räknade även lite snabbt ut att en tallrik gröt innehåller ca 126 kcal : ) Ja, plus det man eventuellt har på då.. Jag har lite olika, och idag blev det lite lingonsylt. Men så farligt mycket fler kalorier blir det ju inte.. Så, nu väntar den härliga drinkmixen istället då! *skål* Haha.. Jag har vant mig, men den är fortfarande inte god.. Den är bara inte lika farlig längre! : )

Har varit och tränat också.. Det var hon som jag inte tycker om.. Hon jag inte behöver skriva mer om då jag har gjort det i ett tidigare inlägg. Höll mig kvar i 40 minuter - vilket är bra, då jag nästan vände i dörren.. Så nu är jag hemma igen. Patrik är ute och går, han gick precis när jag kom hem.. Så får se när han dyker upp : ) Han har en ganska rejäl runda.. Han är duktig!

Imorgon har jag tvättstugan och intervju, vilken ligger på schemat klockan fyra, vilket jag tyckte var konstigt då det är en fredag.. Och inte vilken fredag som helst, utan dag före röd dag, dagen före Nationaldagen. Dagen som brukar vara halvdag för de flesta.. Hmm : ) Aja, jag ska i allafall på intervju då. Spännande : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0