Intervju och midsommar

Jag ska på arbetsintervju idag.. Idag den 16'e klockan 16! Jag är lite nervös, men det kommer att gå över lagom tills när jag kommer dig. Och då har det ju nästan varit i onödan tcker jag.. Haha, för jag tänker så mycket runt om kring, komplicerat, men det blir aldrig det. Jag hoppas verkligen att jag får det här! Jag vill verkligen ha ett jobb.. Det här skulle vara toppen!

På Midsommar ska vi till Jim och Anna ute i Viksberg.. Ska bli både kul och mysigt! Fick höra deras planer och ser fram emot hur det kommer att bli.. Kul : ) Det ska bli skönt och grilla och festa lite, det ser jag fram emot! Det blir min och Patriks första midsommar ihop! Mysigt..

Får även se om det kanske blir något race snart... Jag vill, jag vill, jag vill!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0