Jobb ?

Började på ett jobb i måndags, men det var verkligen inget för mig!

Söker andra jobb för fullt och ska bland annat på intervju nästa vecka, på ett jobb som jag hoppas att jag får! Det skulle vara jätteroligt, och skönt då det ligger i Södertälje och inte i Nacka ; D Vi få se, vi får se.. Jag är öppen för nästan allt nu, jag säger nästan då det inte blev något utav det i måndags.. Eller ja, i tisdags, för det var då jag sa att det inte skulle funka alls för mig.

Hoppas i och för sig mest på ett annat i Nacka, men ett som jag troligtvis kommer trivas med och tjäna pengar på! Och det är ju alltid en fördel om man ska jobba med något.. Jag är ju tekniskt intresserad, och sätter mig gärna in i det jobbet då jag vet en del om det. Jag har förståelse för det.. Det skulle verkligen vara jättekul! Men vi får se som sagt : )

Har tvättstugan till klockan två idag. Ska ner igen strax.. Ska även städa lite då det är helg.
Hoppas älsk kommer hem snart. Han är i Linköping och jobbar!

Jag är stolt över honom : ) Snuttegubben..

Ska även försöka hinna med att plantera om blommorna på balkongen, då jag har tre gula i den ena lådan och två spräckliga och en gul i den andra.. Så det får bli en spräcklig i mitten i varje låda, med en gul på varsin sida! Annars får det kanske vänta tills nästa vecka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0