Lista, snodd från Mia

Denna lista kommer ifrån Mia

Inledande
Fullständigt namn
: Jonna Alexandra

Din ålder: 20 år

Födelsedag: 30 december

Syskon: Josefin

Hårfärg: Blond

Ögonfärg: Blå



Förhållanden

Vem är din bästa vän? Patrik

Har du en pojkvän/flickvän? Ja

Hur långt var ditt längsta förhållande? Det varar än så länge : )

Vem kysste du senast? Patrik

Vad shoppar du helst? Kläder och inredningsgrejer!!

Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många och var? 4 hål i öronen, och i naveln

Hur många skor har du? För många kan det i alla fall inte bli ; D

Hur många par byxor har du? För få....

Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Nope



Favoriter

Färg: Rosa !

Mat: Min mat

Killnamn: Svårt..

Tjejnamn: Ännu svårare..

Ämne i skolan: Matte / Bild..

Musik: Massvis med musik! Rock, för det mesta, men allt ! 

Fras/mening/uttryck: "..som vi säger i branschen!" by Patrik



Har du någonsin..

Snusat? Ja, men inte nio månader
Rökt? Ja, men det var längesen, och endast några enstaka.

Hoppat bungee jump? Nej

Brutit mot lagen? Hmm......

Fått dig själv att kräkas? Ja

Nakenbadat? Ja

Varit kär? Ja



Extra grejer

Tar du droger? Nej
Vad använder du för schampoo? Vo5

Vad är du mest rädd för? Jag är allmänt lättskrämd

Vilken bil skulle du vilja ha? Volvo (har ju en ju)

Hur många MSN-kontakter har du? Använder inte msn

Hur många av dem är online just nu? Troligtvis ingen : D



Slutfrågor

Pizza eller choklad? Choklad

Tränar du? När jag känner mig motiverad, inte ofta

Hur ofta? Periodvis, 2-5 ggr i veckan

Guld eller silver? Silver, men guld går bra ibland

Vilken film såg du sist på bio? Kommer inte ihåg.. : )

Vad vill du helst av allt göra just nu? Gå och lägga mig igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0