Blommor på balkongen

Jag åkte över till farmor i onsdags. Fikade och så fick jag blommor till mina balkonglådor. Jättefina tagetes som hon har sått hemma i lägenheten för att sedan plantera. Hon hjälpte mig att plantera mina, men det mesta gjorde jag själv. Jag fick även med mig sand, jord, frostfilt och näring på flaska från henne.. Så jag kan plantera och så sånt som jag köper. Snällt : ) Och så fick jag fyrahundra spänn! : ) Det lönar sig att hälsa på ibland.. Nä men, jag saknade henne! Det är jättekul med blommor på balkongen, jag tycker om att pyssla med sånt. Ta hand om dem, vattna och ansa. : ) Idag kanske jag ska ta en tripp förbi plantagen och titta lite på några hängblommor som ska hänga över kanten på lådorna, sen även en ampel som jag ska ha jordgubbar i! MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0