Full rulle hela måndagen

Igår hände det ungerfär lika mycket som det annars händer på två veckor för mig.

Klockan 0600 (hua) hade jag tvättstugan. Sprang ner med första lasset.
Gick upp. Käkade frukort. Ner igen för att stoppa in de sista tvättarna.
Hänga upp de första och sätta på torktumlarn.
Gick upp igen. Satte mig vid datorn. M ringde.
Hon skulle komma till Södertälje, vi skulle gå på stan tillsammans.
Kvart i tio hämtade jag den sista tvätten. Satt vi datorn och pratade med M.
Tiden går, hon sitter ju på täget, så hon kommer närmare och närmare.
Shit - jag måste ju duscha. M anländer till Södertälje - hon väntar. Och äter.
Jag springer till bussen när jag är klar. (Skulle gått egentligen)
Åker ner, vi säger heeeej. Jag låter henne höra på mina favoritlåtar från Bandit.
Går till AF. Jag skriver ut ansökningar. Lämnar ut dem. Söker totalt tio jobb.

YEY MIG!
Vi knallar runt på stan, jag köper hårfärg. Letar efter skrivbok att skriva recept i.
M ville ha vitt block till skisser. Hon hittade ett, och köpte en penna också.
Jag såg R's kompis J inne på KF. Vågade inte gå in. R får vara med då isåfall.
Vi åt på.. ja.. ni vet. Gott var det. Vi knallade mot bussen. Det regnade.
De tkom en kille från Swebus som ville att vi skulle göra en enkät - javisst.
Jag gav honom även en jobbansökan! Yes.. I did! ; D
Vi åkte buss hem, gick upp och bara lallade ett tag.
Grabbarna kom hem, jag började sakta men säkert laga mat.
Vi var faktiskt sex stycken som skulle äta igår, vi är oftast bara två..  Högst fyra!
Det ringde i min telefon - M letade efter mig i lägenheten. Hon fann mig!
Det var LJ från U som hade goda nyheter åt mig! YEY MIG IGEN!
R var på väg hem. Han fick en kortare långkörning på jobbet. : D
Han kom hem - vi käkade! Mums!
Ringde en annan tjej sen som hade dåliga nyheter... Blä..

Jaog träenade igaur åsså, deit vaor reolit ; D
Lilleman var med också, han kämpade på.


Vi fick prova nya Bonaqua Emotion - som jag inte smakat än,
men killarna tyckte nog att den var god.

Min lägger kvar i väskan : D Kanske ska prova..
Det är ett lite fult säljknep av Coca Cola tycker jag
att ställa kylar på gymmet och precis utanför.. Fusk! : D


Det var väl mer eller mindre hela dan, R var ute och gick medan vi tränade!
Min underbara snuttegubbe! Jag älskar dig!


Princess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0