Idag blev ...

Idag blev promenaden tidigare än igår. Var hemma igen halv elva, och för er som undrar, så nej.. Jag har inte gjort någt vettigt sedan dess.. ; P Vi har köpt hem Naturdiet.. Hua! Men nu jävlar.. : ) Ska försöka gå varje dag, och om inte varje, så varannan.. Det var inte så jobbigt, det tar ju bara en timme. jag har ju ändå inte så mycket bättre saker för mig. Idag var det inte alls lika jobbigt, men det blåste mycket idag, annat än mot igår, då jag var tvungen att knuta tröjan runt magen, men då fick man ju lite färg också : )

Idag kommer Patrik hem med en lånebil för has firmabil är på verkstan, motorlampan började lysa. Fan va nice, den har gått snart tvåtusen mil : P Tyskt skit.. Men han kommer hem med en bättre tysk rullande låda.. Ska ut och åka lite! Vrooom..!

Vi ska åka och handla sen när han kommer hem också, det behövs om jag ska kunna laga någon vettig mat. Jag älskar att laga mat, och det suger att inte ha några bra råvaror hemma så man kan göra något gott.. Men snart ska det bli ändring!

Fick ett par nya skor av älskling i måndags!

Just love them! Min kära skosamling börjar arta sig.. : ) Tack älsk!
((nu ska de bara kompletteras med klockor, skärp och väskor))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0