Roligaste passet hittills

Jag var och tränade igår, då jag missade passet jag skulle ha gått på i måndags. Var på "informationskonferens" hos Arlanda Express.. Det var bara jag och 127 till, så vi får se! : D Åter till träningen.. Jag anser att det inte gjorde något att jag missade det passet i måndags, för annars skulle jag inte gått på det igår kväll, och det hade ju varit synd om jag missade det - för det var jättekul!

Toppeninstruktör... Verkligen! : )

Ikväll ska jag också träna, på det näst bästa passet jag varit på. Hon har jättebra låtar.. Massa Bandit-musik! Jättehärligt... : ) Det bilr ju mycket roligare om det är bra musik. Hon igår hade verkligen blandat, men bara massa bra. Till skillnad från i lördags... BLÄ! Det var inge kul alls.. Men jag höll ut... Får bli gymmet då istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0