Tvättstugan och jobbsökning

Idag fick jag gå upp tidigt för att jag skulle tvätta. Jag får halvt "skylla mig själv" för att jag valde den tiden. Men jag ska till arbetsförmedlingen sen, och de har ungdomshandläggare mellan tio och tolv, så det verkar ju onödingt att tvätta då, eller snacka jobb.. Ska skriva ut nya jobbansökningar och söka jobb i butiker idag.. Yey mig! : )

Ska även träna idag har jag bestämt! För det har inte blivit av sedan i onsdags! Känns riktigt dåligt.. Det gör det. Känns som att man tappar en del.. Men bara att köra på! Känns ju så himla bra när man kliver ut ur hallen, svettig och j*vlig : D

Man känner sig helt enkelt bäst! : )

Ska se om M hör av sig sen idag, om hon orkar pallra sig till Södertälje. Skulle vara roligt och träffa henne, och ha lite sällskap på stan sen. Men vi får se.. Verkade som att hon inte kulle komma förrän lunch, eftermiddag i så fall.. Och då är jag nog klar. Men hon får jättegärna komma ändå.. Var ju så länge sen jag träffade henne! Men hon har varit lite för upptagen tydligen.. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0