Jobb..

Patrik är och tränar tjejerna. Då sitter jag här, söker lite jobb, kollar runt. Det är ganska tråkigt att vara hemma så mycket som jag är / har varit. Jättetråkigt, rättare sagt! Visst, ibland är det skönt med en sovmorgon. Men själva känslan att man är hemma för att man inte har något jobb, den är inte lika skön..

Så, söker massa jobb, hela tiden! Men det känns inte som att jag kommer någon vart.. Snart händer det kanske! Får ju i alla fall gå på intervjuer då och då, så något bra måste jag ju föra med mig! Haha.. Ska som sagt på intevju nästa vecka! Ska bli kul.. Det är på Uniflex, för ett receptionistjobb. men jag vet inte om det är heltid eller deltid, eller ara tillfälligt än. Det får vi se den 18'e. Ser fram emot det i alla fall. Alla intervjuer ger ju en positiv känsla, att man själv har blivit kallad.. Sen så ger det ju även erfarenhet, så när det väl gäller, vetman vad man ska säga! Jag är tacksam för det lilla jag får i dagsläget. Men skullegärna se att jag fick lite mer..

Over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0