Måndag återigen

Nu var det en vecka sedan jag uppdaterade, och det har hänt en hel del sedan dess. Jag har varit praktikant i en vecka nu, på Esprit :) Det går jättebra, och det är jätteskönt att ha något att göra på dagarna. Verkligen!

I tisdags var jag och spelade innebandy, det var jättekul! Och jag tyckte att det gick hyfsat bra, börjar få ordning på hur jag ska hålla i klubban.. ;)

Massor har hänt här hemma också.. Tänk vad lite tyg kan göra! Både på golvet och runt föstrena.. En klocka och rivjärn är också införskaffat! M.m..

Är förkyld. Nyser var om vartannat.. Men det rullar på ändå :)

Nu sitter jag i soffan och väntar på att Patrik ska komma hem,
han har varit och tränat tjejerna i Tullinge.

Han har varit och tittat på en lägenhet som vi kanske ska flytta till :)
Spännande! Ska bli roligt om fallet blir så :)

[[ massa smileys ;D ]]


Over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0