Uppdatering.

Ännu en vecka med praktik har gått. Och det känns jättebra!

I torsdags var vi på Kringlan VIP och shoppade lite, lämnade in några klockor på batteribyte och förkortade länkar.. Hon hade lite problem med F's klocka, och min svarta Axcent, men jag ska hämta dem på onsdag.

Jag har handlat lite nya skor, och nya kläder till mig. F & Patrik köpte en varsin Peak-tröja på MQ. Snygga grabbar! Patrik köpte även en varsin t-shirt åt killarna..

Jag köpte även en jacka på H&M i fredags.. Riktigt snygg, och den känns jättebra. Jag är helnöjd! Träffade Ellen då också, det var inte igår! Vi gick i samma grundskola.. Det var kul att träffas! Hon har en liten Nellie på 7 månader, så söt! Sen fick jag även veta att vi har bott i samma hus fast två portar ifrån i ett halvår.. Haha, skumt. Men som sagt, kul att träffas!

I fredags åkte F och lanade hela natten med några kompisar. De verkade ha riktigt kul, och jag är glad för F's skull. A var hos kusinerna, så jag och Patrik var själva. Vi kollade på Strange Wilderness, skum, men kul :D

Igår spelade P's damjuniorer match mot Högdalen. De vann med 6-2 och det var en riktigt bra match, med kul och bra inställning av tjejerna. Högt tempo genom hela matchen, och bra spel! Heja!

Vi kollade på Transformers igår kväll! YEY! Me like.. Jag älskar Transformers!

Idag ska F klippa sig, och så ska de kanske köpa ett headset som man kan ha när man spelar. Kul :) Och snart, snart kan jag börja spela igen.. ;D Vi ska nämligen köpa mammas dator.. Hihi..


OVER.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hm, om ni ska hämta datorn så behöver vi nog hjälp med tömningen..............



Kram mor

2009-11-06 @ 23:24:41
URL: http://jensar.blogg.se/lagenheten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0