24 september 2009 // Jobb

Nu ska jag alldeles strax åka till nya extrajobbet. Ska bli riktigt kul!
Det är mycket slappare än mitt förra receptionistjobb, och TYVÄRR så pågår det bara i tre dagar och eventuellt vid behov. Men jag är i alla fall jätteexalterad! 
Igår jobbade jag även på Telge, gick inte så bra då. Haha, men vi hade kul! Ska dit idag också, så idag blir det jobba från 8-16 och 17-21 :)

Sen kommer killarna ikväll, de är tydligen sjuka.
Så vi får se hur de mår när de kommer hit.
De har tydligen varit sjuka hela veckan, trist..

Kommentarer
Postat av: Mia

Heej! Där ser man, dom är ganska praktiska. Bra förvaring :) Lycka till på nya jobbet!

2009-09-24 @ 09:19:26
URL: http://miamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0