Blandare känslor

Nu har jag tagit hand om all tvätt, sorterat och vikt ihop den.
Killarna ska ju till sin mamma, så måste se till att de får med sig alla sina kläder dit.
Snart ska jag hhoppa in i duschen och göra mig i ordning, sen äta som jag inte hunnit göra än.
Sen bär det av till jobbet, får se om det blir den sista dagen eller inte....
Vet inte riktigt hur jag känner angående det heller. Mycket blandade känslor.
Samtidigt känner jag mig lättad, men vet inte riktigt över vad. Och samtidigt ledsen..

Men det är bara att hugga i! Precis som med allt annat, går man vidare : )
Inte konstigare än så. Plus att jag har världens bästa pojkvän som backar upp
mig i alla mina beslut jag tar. Underbara Pake.. Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0