En svängom på stan..

Jag har nyss varit en sväng nere på stan.
Har tagit tag i en del saker som jag väntat på alldeles för länge.
Men bättre sent än aldrig. "som vi säger i branschen".

Har bland annat varit inne på Nordea och beställt nytt kort. Mitt gamla hann jag inte ens få, för det beställde jag visst innan adressändringen hann träda i kraft. Oops. Haha.
Har sökt ett jobb, samt varit inne på AF.

Det går framåt.

Juste, var även på bibblan och lånat två böcker.
Den fjortonde bruden - så bra att jag måste läsa den igen.
Candide - Voltaire. Måste, måste, måste.
Men först ska jag läsa ut den sista boken Saga från Valhalla
i triologin Sagan om Valhalla, av Johanne Hildebrandt.
Varma rekomendationer till de tre böckerna; Freja, Idun och Saga..

Over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0