Hopp

Jag tänkte titta på Sweet Home Alabama med Reese Witherspoon idag. Men klockan var inte ens halv nio, och jag orkade inte vänta. Så satte på Knocked Up istället. Inte samma kvalitet på film, men bra ändå. Ska nog zappa över snart i alla fall då filmen är slut.

Väntar också på att P ska komma hem, han tränar till klockan 22 idag.

Har inte fått rag på någon tändare än, haha. Men hittade tändstickor!
Så nu är det 10 tända ljus i vardagsrummet.. Mysigt! Jag menar, ska det ändå bli mörkt och kallt ute, så måste man väl få lite hopp! Hopp om att ljus kommer igen, med våren.. Men under vintern händer bra saker med, och hösten.. De är ganska mysiga. Man får krypa upp i soffan med sin älskade, se på film. Spela spel. Äta och dricka gott. Mys!

Jag antar att hur man mår under hösten, beror helt enkelt på vem man är med..
Jag minns inte när jag såg fram emot hösten sist, jag har varit rädd för den..
Rädd för att falla i mörkret. Men nu har jag dig, hjärtat! Du har räddat mig..
Puss din Sessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0