På jobbet

Är på jobbet. Det känns jättebra.
Det känns dock mindre bar att jag bara jobbar måndag, sen är det slut.
Får se hur länge Telge håller också.. Går ju inte direkt framåt för mig där!

Har precis avnjutit min lunch, och har precis satt mig vid receptionen igen.
Idag blev det frukostfrallor och en Red Bull.. Nyttigt och näringsrikt! :D

Har rensat och sorterat lite i rummet där vi har frankeringsmaskinen och alla papper och kontorsgrejer och så. Så nu är det så snyggt och pydligt som det kan bli! har även hjälpt en tjej att sortera fakturor och sätta in i pärmar, det har gått bra. Ska bara gå och lämna pärmarna till henne! Ska nog fråga om hon behöver hjälp med något annat också.. Så har jag något att göra medan jag väntar på telefonsamtal!



Längtar till min tuss!
Over.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0