Riktigt seg morgon

Jag har legat i sängen och läst min bok. Sen förflyttade jag mig hit.
Var tvungen att skörda på Farmville på Facebook! Haha..

Kollade min mail, ifall att det hade ramlat in några roligt jobberbjudande, men icke! Jag söker en del jobb, och jag hatar när man inte ens får en bekräftelse på att de har tagit emot min ansökan. Vissa större företag har ju automatisk bekräftelse, autosvar. Och det tycker jag i alla fall är bra, då jag vet att mailen var rätt och så. Men men, man kan ju inte få allt här i världen. Haha..


Idag är det fredag! Ska bli en skön och mysig helg med mitt hjärta.
Grabbarna är hos sin mamma i helgen, vi får se vad vi hittar på.

Over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0