Sjuk // Bronson

Idag vaknade jag upp med svullen hals och värkande öron, så idag har jag inte varit på jobbet. Däremot så har jag varit halvduktig och diskat, och plockat i ordning i badrummet. Det är helt sjukt vad anfådd man blir för ingenting när man är sjuk. Har haft en febersläng också, jobbigt, men tack för febernedsättande små vita piller. Har även hjälpt lite mot värken i öronen och halsen.. Så, jag tror att jag överlever detta!

Jag orkade inte laga mat, så P köpte med sig några hamburgare från donken på vägen hem från jobbet. Så det blev hamburgare och Pepsi till middag idag. Helt okej, var ändå inte så sugen på mat.

Igår var A och J här. Vi kollade på film, "Bronson".
En biografi om Charlie Bronson, en kåkfarare som suttit i fängelse i 34 år, varav 30 i isolering.
Den är verklighetsbaserad. Han sitter fortfarande i fängelse i England, och man vet inte när han får komma ut. Det var rättegång i mars, men de ansåg att han inte hade förändrats tillräckligt för att släppas fri. Mycket bra, mycket underlig. Men dock underbar på något sätt.

Läs mer om den på IMDB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0