Tvättstugan

Idag har jag haft tvättstugan, samtidigt har jag formaterat om datorn. Den måste bort! Jag blir galen på den. Men det är den enda vi har för tillfället. Så, bara att hålla ut... Misslyckades även med en sats kakor som jag aldrig bakat förut, haha, bara att hålla ut dä'r med och börja om!

Snart ska jag göra mig i ordning för jobbet. Sålde inget igår, men fick massa bevakningar som känns riktigt, riktigt bra. Men någon som inte känns lika bra var att det var C's sista dag på jobbet igår. Det kändes sådär faktiskt. Hade börjat fått bra kontakt med henne. men hon ska flytta till Frankrike om två veckor för att plugga franska. Lycka till!


Over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0