Vi försöker igen !

Nu provar vi igen.. Haha, det var ett tag sen jag skrev sist! Visserligen är jag hemma med feber nu med, så det förra inlägget kan nästan bara vara kvar ett tag till :) Men mamma börjar bli tjatig, när hon frågar om jag fortfarande har feber nästan varje gång vi ses... haha, mamma! :)

Det enda jag har gjort idag, är att jag satte på tvättmaskinen för en halvtimme sen. Så snart är det dags att kliva upp ur sängen igen för att hänga tvätten... Ska plocka en Ipren ur skåpet på vägen tillbaka.

P är i Motala och jobbar idag, vart han även var igår... Och innan dess i Linköping, och veckorna innan i Oskarhamn, Nybro, Kalmar, Karlskoga, Karlshamn, m.fl. Det är jobbigt när han är borta, som tur är, är killarna här ibland när P inte är hemma.

Over.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för igår, kul att se dig gumman och att bloggen funkar, jag ska sluta tjata nu...ett tag iaf.

Kram Mamma

2010-02-17 @ 17:37:12
URL: http://jensar.blogg.se/lagenheten
Postat av: Jenny

Hejsan!!

Jag behöver lite/mycket blogghjälp... Jag vill ha en snygg header med bilder och text...bloggnamn... Och så vill jag ha, lista på bloggar jag besöker och bilder på kanten...

Kram pårej!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0